åååh

min data har gått sönder, dax att byta den för tredje gången också kuul!.. jaja ska berätta om helgen

Lördag: först på morgonen kollade jag på mammas kompis dotter när hon spela. shiet snacka om att ha spring i benen!. haha sen åkte jag hem och packa och åt sen skjutsa pappa mig hem till elin, sen åt vi ostbågar ( love ) och kollade på film och så sen hade vi inget att göra, så vi drog till station och tog bussen till eurostop och åt donken, tjockisar i know.. där träffade vi malin och vickan.
sen tog vi bussen tillbaka och somnade typ på bussen.
när vi kom tillbaka var nåra som elins pappa kände där. så skulle vi äta haha och man var ju proppmätt från donken så tvinga i oss lite mat hahah. sne gick vi och mötte anton och drog direkt in igen och hade så jävla roligt eller hur elin? :).. hon har inte lite ont i armen nu iallafall, sen kom antons brorsa och någon till hem till elin så satt alla och snacka typ sen gick ja och elin och sov. somna runt ett..

Söndag: vi hade ju samling 12 och elin ett men vi gick upp 7 ?!?! och tog bussen tio i åtta till vikingahallen för att vi skulle kolla på p-94 som bara var onödigt , så låg vi och tog det lungt i b-hallen i en timme typ sen såg vi matchen. odm mötte huddinge och vann med nåra bollar sen var det 2 matcher till emellan. sen spelade vårt ena lag första matchen mot tumba 2 och själv fick man ju sitta och kolla på då haha, ne satt med fernis och snacka lite. iallafall vi förlora med nåra bollar tror jag sen skulle vi spela och möta tyresö som vi aldrig har vunnit mot i serien.. och de står 13-13 tror jag och bara är nåra sekunder kvar och så gör matilda mål.. så jävla bra.  fick nåra smällar i ansiktet och så men vad gör de ?

sen åkte jag med pappa till sibylla och åt och nu sitter ja här ska hoppa in i duschen men men,
sitter vid brorsans data nu och tror nte att jag kan vara inne så mycket tills min data är lagad men vi får se. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0