frågor och svar

Postat av:

gillar du fortfarande ronnie ?
Svar: nej , det gör jag inte

Postat av:

vem är din bästavän?
svar: just nu är det min rebecca :)

Postat av: ronnie

när slutade du gilla mig ? och varför ?
svar: jag sluta gilla dig för nåra månader sen , jag tror nog att du kan lista ut varför

Postat av:

är du oskuld ?
svar: ja, jag är oskuld

Postat av:

är inte du och domenique kompisar längre? och i sånna fall varförP
svar: nej det är vi inte , hon gjorde en fittig sak som jag inte kan förlåta henne för.

Postat av:

vilka killar i din klass brukar du umgås med? vad brukar ni göra? vem av dom tycker du mest om?
svar: haha jag umgås med de flesta , vi gör väl lite olika saker. jag gillar alla ofc :)

Postat av: Molly

hur många bästisar har du haft?
vad heter dom?
varför tog det slut?
 svar:
 Om man tänker riktiga så kanske runt 5st
 Lova, Madde,Emelie,Rebecca och Matilda sen kanske de är fler men kommer inte ihåg
 Bråkade mycket och gled ifrån varandra typ...
         
Postat av:

Har du kysst någon ?
svar: hahah ja?

Postat av: Louisa

vad är din favoritmat?
svar:  i<3pizza

Postat av: Linda

Hur lång är du?
hur gammal?
svar: jag är runt 1.60 och är 95.a

Postat av: Ullis

Hur mycket väger du?
Du ser sjukt smal ut!
svar: haha ehm tack  men jag väger runt 53kg så smal nja...

Postat av: Laisy

Hur många förhållanden har du haft? ;)
svar: seriösa hehe inga :$

Postat av: ella

Vem är din bästa barndomsvän?
har du någon favoritbok?
gillar du någon just nu?
svar:
min bästa är nog matilda 
jag läser inte böcker
jag gjorde men nej ingen just nu


Postat av: Pia

Har du någon framtids drömm? vad vill du bli?
Ska du har barn? Hur många? Vad ska dom heta isånnafall?
svar:
nej ingen just nu. haha min pappa vill att ja ska bli advokat elr pilot men jag vet inte.
ja de är klart. kankse 2st ... ingen aning, varför bestämma de nu för?


Postat av: ille

känner du nån som har fetma eller anorexi?
svar: ja de gör jag

Postat av: Jolle ;)

Har du någon barndoms vän eller vän som du saknar?
svar: nej ingen speciell faktist eller de är klart att ja saknar alla där hemma i väsby å från sportscamp..

Postat av:

Har du skrivit en egen låt någon gång eller med nån ? huhu

svar: haha ja faktist men den lär ingen få höra.

Postat av: amanda hagestål

Gillar du nån just nu? :D

svar: jag gillar ju dig :D

Postat av: chlooooe

haha oj,
varför älskar du mig så mke :D<3

svar: jadu jag vet inte chlooe :) <3

Postat av:

när började du röka ?
och har du druckit någon gång?
varför vill du byta till grimsta ?

svar:
nån gång i början av april
nej det har jag inte
jag ville , för att ja kände mig utanför


Postat av:

du har väl gillat typ alla utländskavarför fallar du för dom för ?

svar: haha snarare thailändare , jadu jag vet inte de är något speciellt med dom 

Postat av:

varför är du inte blond längre ?

svar: jag är typ blond nu men inte platina blond som förut nu är mitt hår säär

Postat av:

när tyckte du fjortisar var ute så du slutade vara fjortis, eller har du varit det ?

svar: i slutet på 08 tyckte ja . ja va ''fjortis'' i början av sjuan ett tag men de höll i bara en månad , tur de...

Postat av:

varför slutade du spela fotboll, du kanske inte var bra men det behövs ju lite träning

svar: för att de blev tråkigt och jag ville satsa på handbollen istället.

Postat av:

har du någon gång haft sex fantastier?

svar: HAHAHAHAHAH

Postat av:

är du också kissnödig nu

svar: ehm ne inte just nu (?)

Postat av:

vad är ditt midje mått?
vad har du för storlek i jeans?

svar:
vettefan , vill inte kolla heller
typ 26 tror ja...


Postat av:

tycker du om ditt område där du bor?

svar: jag bor i ett äkta barnområde lite tråkigt men ändå mysigt så ja jag gillar att bo där...

Postat av:

vad har du för bh storlek?
använder du push-up ofta/alltid?

svar:
jag har 70a-b
nej de gör jag inte , har hänt nån gång förut men nej .


Postat av:

vad har du för bh storlek?

svar: 70a-b

Postat av:

är du och jocke tillsammans?, hur långt har ni kommit (vad har ni gjort)?

svar: nej det är vi inte , vi passar mer som kompisar , vi har inte gjort något speciellt

Postat av:

vill du ha barn när du blir stor? vad är lämplig ålder?

svar: ja de vill jag , kanske mellan 20-25 ?

Postat av:

tycker du att man ska ha oskyddat sex?

svar: nej de tycker ja inte

Postat av:

är du nöjd med din kropp?

svar: nej de är ja inte

Postat av: elina

har du rökt/röker du?
har du druckigt alkohol/dricker du de?
har du knullat?
har du pojkvän?
är du bra i skolan, får du allt godkänt?
är du med folk som röker/dricker?
vilken ålder skulle du kunna knulla?

svar:
jag har rökt
nej , jag dricker inte
nej , är oskuld
ne lever singel liv fan
alltid , klart att man får godkänt i allt :)
ja det är jag
kanske vid den åldern jag är nu
 
         


där fick ni svaren . haha ska nörda lite mer data skriver sen puss/ s





 

Trackback
RSS 2.0