''ska ni inte ta hand om mig''

HAHA, har inte kunnat uppdatera någonting men ska berätta om igår:

först drog jag hem till mickis där gabbi och elin var så fixade vi oss för vi skulle tydligen till sollentuna på någon fest och det visste inte jag om och jag tonade ju mitt hår hos frisören och det blev GRÅTT och det första mickis säger när hon såg mig var
- förlåt, men du ser ut som en jävla kärring. och aa hon är inte den ända som sa det!..
 så gick runt och klaga på mitt hår hår hela dagen men men..

så fick vi skjuts till elkas där bea och chloé var så var vi där ett tag och frööös ihäj, sjukt kallt..
sen tog vi bussen till station och missade två tåg för att vi skulle vänta på sandra och dilan sen var tågen försenade så vi kom till sollentuna halv tio sen när vi kom dit så ville jag inte gå in, vet inte varför så bea chloé och elin stod och vänta med mig..

 sen kom min farbror och hämta mig och skjutsa mig till hanna där petra felicia cissi och amanda var men dom drog efter att jag kom så sov jag och petra hos hanna..aha
GAMMAL KÄRRING MED KÄPP OCH LÖSTÄNDER
blev inte lite mobbad, sen somnade vi runt två och vaknade och åt frukost sen kom pappa och hämta mig och nu har jag duschat, VILL FÅ BORT TONINGEN... jaja vi får se vad som händer ikväll om ja ens vill visa mig!! yea yea puss

 



...hoppas att jag blir blond snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0