varning för långt inlägg!

vaknade för en halvtimme sen kanske, har börjat packa upp lite saker..
vafan tog med lite för mycket saker också.. haha dom flesta trodde att jag hade tagit med hela garderoben men är det cup så är det..
JAJA ska berätta nu:


lördan: drog till märsta station eftersom vi skulle ta tåget dit vid halv tio, så tog vi tåget till T-centralen sen bytte vi till X2000 som gick till lund, det tog ca 4timmar sen hade jag ju världens packning också roooligt!
sen fick vi vänta på lund station för att vår tränare skulle checka in och sånt, och jag lovar lund är CREEPIGASTE (stavning?) stället, emosamlingar, killar i maskar och jag vet inte vad. sen fick vi ta bussen till stället där vi skulle bo och tro mig vi fick bo i vääärldens minsta gympa sal, men det var skänt ändå eftersom vi fick ett ställe för oss själva, egna duschar och sånt..
sen vare invingning sååå dåligt! och sen skulle vi ta bussen tillbaka så fick vi vänta på den en halvtimme så när vi skulle hoppa på så var det fullt på bussen och den drog iväg så vi fick vänta en halvtimme till JOBBIGT..
sen kom vi tillbaka och somna runt tolv tror jag.

( jag orkar inte berätta allting så kortfattar lite nu )

Söndan
: åt vi frukost och sen hade vi match vid 4.. så var bara där vi bodde hela tidn.. sen när vi kom till hallen så mötte vi först : TEAM BADEN och förlora med 18-12 men dom var ett dirstriktlag så jaa. sen nästan direkt efter mötte vi kvävlinge och vann med 16-9... så duschade vi och sånt sen åkte vi till matsalen för att äta och JAG LOVAR, JAG SÅG INTE ETT ÄNDÅ SVENSKT LAG...HELT SJUKT OCH VI ÄR I SVERIGE LIKSOM
sen hände inte så mycket, tog det lungt på rummet med
issa lina maria linda maja emma lisa zätha daniela och patrice ( alltså vi som åkte dit)

månda: gick upp tidigt och spelade mot hellerup och förlora med 14-12!.. men dom var näst bäst i hela danmark så ja.
sen mötte vi Åstorp från skåne och vi förlora med 18-12
enligt alla så hade vi den gruppen med svåraste lagen och ja det stämde faktist..
sen hade vi fritid typ hela dagen och sånt.. fan vad kul man kan ha i en gympasal HAHAHAH

Tisdan:
då började slutspelet vi kom ju till B,  och tro mig det kände som om vi spelade i A-slutspel, det var bara bra lag eller nästan iaf haha..först mötte vi nårga danskar tror jag och vann med över 10 mål
sen mötte vi ett till danskt lag.. och vi vann med 14-13, och vi låg under med 9-3 ett tag..
då vart det kvartfinal mot något 96.lag ?, som spelade i vår serie och vi vann med 10 mål mot dom också..
sen vart det semifinal mot ÅSTORP som vi förlorade mot i gruppen, och vi spelade skitbra ett tag och ledde med 2 bollar sen förlorade vi med 11-9 tror jag suuurt!.. jaja men så blev det, sen duschade vi, åt och tillbaka till där vi bodde.. alla var inte lite deppiga precis.

onsdan: den dagen var det finaler typ så nårga i laget gick upp tidigt och kollade på f-95 A- finalen det var TEAM BADEN MOT TEAM BADEN...haha rolig match eller vaad? sen packade vi som var kvar och vi ''chekade'' ut eller vad man säger vid 10, så åkte vi till hallen där finalerna var och satt där... sen fick hela laget pengar till mat.. hälften gick till BK och hälften till Donken.. haha vi frågade en tant var donken låg och hon snackade ju skånska sen så hon typ: Ni går förstt diagonalt, sen diagonalt igen till något torg
HAHA vi fattade ingenting, sen hade majas pappa och mina föräldrar tagit all packning så vi slapp det på tåget eftersom dom åkte bil.. sen när vi var på tåget blev något fel typ och vi kom till t- centralen en halvtimme senare än vad vi skulle så vi missade tåget hem och fick vara på centralen en timme till!!.. sen gick tåget direkt till märsta haha.. snacka om att alla var glada över att vi hade kommit tillbaka...


ja det var den cupen, egentligen sög den men inte om man tänkte på matcherna och laget jaja tog lite bilder med mobilen men det kommer fler sen:




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0