oooh no

vaknade vid 9 imorse FÖRSOV MIG IGEN!?!?!, jag hör inte min äckliga väckarklocka och den är en centimeter ifrån mig och min pappa hör den liksom och sover i andra sidan av huset jaja. så kom jag till so.n och fick redovisa nyheter eller vad det va sen lunch sen dm träning sen svenska och sist no och vi var ute och gick med klassen typ. sen tog jag bussen hem och har varit hemma i över en timme nu.

ska till min lilla kusin som fyller 4. grattis i förskott gumman... haha så tror nog att jag ska spendera hela kvällen där i åkersberga, sen om vi åker hem lite tidigare ska jag hem till erica på tjejmidda ett tag. men men ska nörda lite data nu puuuss


Kommentarer
Postat av: deru

hur gåre me fredde

2009-12-05 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0