loong day

kom nyss hem ska berätta om dan...
först var det ju skola och hade projekt so lunch och no sen på no.n så gjorde vi någon lek med kramar osv haha?
sen är det ju tydligen nobeldagen idag så vi slutade två istället och fick fan springa till bussen för att hinna, skulle möta elin så drog vi till henne och åt..
sen skulle hon på toa och det fanns inget papperkvar märkte hon senare, så jag fick leta i hela huset men hitta inget, ni vet inte hur mycket jag garva.. HM OCH VAD ANVÄNDE HON DÅ? hahahahaha

sen gick vi till grimbo och mötte bea och sen mötte vi katja och nårga till påvägen, sen blev det käk på Il Poste, sen var vi ute och planerade en sak som händer imorn, sen tog jag och elin bussen hem till henne och jag pluggade, färgade hennes hår och vi kolla på tv. eeeelin tacka mig fan!... sen nu för en halvtimme sen kom pappa och hämta mig men ska slagga nu är trööött puuss babes










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0