inte hemma på 24 timmar

så ja ni förstår om jag inte har uppd.. men ska berätta lite.

igår drog jag hem till mickis ju och vi var bara hemma hos henne och det sluta med att jag sov där haha fan vad kul det var, sen somnade vi vid 3 och vakna halv två
sen så försökte jag att väcka henne men det gick ju inte så bra men tillslut gick hon upp

så det första vi gör är att börja julpynta deras gran och glasera pepparkakor eller vad man säger...
sen knackar någon på och det är mina föräldrar, dom blev skitoroliga för att jag hade inte svarat på mobilen eftersom den var på mickis rum så dom kollade bara

sen åt vi och fixade oss och drog till centrum och mötte chloé,sandra och mandu och var med dom hela tiden haha vi spenderade alltså HELA dagen i centrum, sen träffade jag brenda,kattja och bea också
sen drog mandu och chloé så drog jag sandra och mickis till bk och träffa gabbi,gabbe, terno och ellinor sen gick vi andra iväg sen kom pappa och hämta mig och mickis och nu sitter jag här

....fan vad långt inlägg det blev men skön dag ändå, jaja imorn är det ju julafton!! känns inte som det precis..



- hahah nån snubbe som klädde sig i kort kjol och peruk?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0