hungrig eller vad?

det va gröt i skolan, hur fan kan man tycka om det? men men
imorse så skulle typ hela skolan ner till gympasalen för det var ju lucia, jag skulle ha varit med men hoppa av..det va skittråkigt bara tjejer med, sen gick alla upp till klassrummen och vi skulle ha so-prov, det gick väl okej vi får se, sen vare lunch spanska svenska och på svenska så kolla vi på film så hittade vi några häftstifft, HAHAHAH och såklart så sätter sig läraren på stifftet, ni vet inte hur mycket jag garva för vi höll på innan också jaja
sen gick jag hem och ska bara säga att
alla ni idioter som går runt och klagar på mig, har ni inget liv eller jävla äckelungar!!
ikväll ska vi fira bea också men vi får se hur det blir men nu ska jag fortsätta att äta puss babes


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoe.

2009-12-11 @ 15:20:20
Postat av: Anonym

hoe.

2009-12-11 @ 15:20:30
Postat av: felicia

men moget och sitta och skriva så, snälla väx upp :S

2009-12-11 @ 18:15:04
URL: http://feliciagrufmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0