hemma tidigt

ska spela match imorn så skulle hem ganska tidigt, men ska berätta om kvällen
låg i soffan i flera timmar så ringer bea och säger att ja ska knalla mig hem till elin, så slänger på mig kläder och tar bussen till henne, sen är vi där ett tag, fixar lite

sen går vi och möter domme och danni och drar in till gården ett tag sen ut igen och möter kicki
sen gick alla utom domme till Lidl för att möta fretty, wallin och några till men dom var ju osociala och drog efter 5 min så vi fick ta oss tillbaka till gården
JOBBIGT..

sen kommer pappa och hämtar mig och skjutsar mig till bellan eftersom alla skulle hem, där va hanna sara felicia bellan och julia, vi satt och kolla på film och fota lite, hahaha bästa humorn asså!!
lägger ut bilderna sen...
efter de kom pappa och hämta mig och nu sitter jag här, ska upp tidigt imorn.. juste bea sa en skämt som ja börja asgarva åt, kanske är gamalt men ändå:

''DIN MAMMA ÄR SÅ FET
SÅ ATT NÄR HON SIMMAR MED VALARNA
SJUNGER DOM:
WE ARE FAMILY...''

HAHAHAHAHAHA



...när ja kom hem hade jag den här bilden som bakrundsbild på datan hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0