tillbaka !

hahah har ni saknat mig ? , tänkte blogga lite då och då ist  för att paausa.
aja det har väl inte hänt så mycket de senaste veckorna , kom hem till väsby den 9.de och va där i typ en och en halv vecka . träffade lite nytt folk också haha and mickis i love you ! :D
menmen , kom hit till landet i torsdags och ska hem idag för att vi har nån uttagning till upplandslaget imorn tiiidigt -.- .
i torsdags så var det ju rix fm och där träffade jag fille fille danne å luubbe från ååby , sen när vi skulle dra så träffade jag teo och jonte från ssc säger bara äntligen aja och sen igår drog jag in till stan (norrköping) , med mamma pappa alex å hans stöörda kompisar haha så träffade jag benjamin där som det va bestämt , så var jag med han och nicke typ hela kvällen mys. kommer tillbaka hit nästa helg för att träffa benjamin , man börjar ju skolan på månda också kuul -.- . aja ska packa lite nu men vi höörs puuusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0