läs om du pallaaaar

sitter här med mickis bree . ska berätta om dan .

drog till skolan vid halv nio kanske men pallade inte gå så ja ringde danne och fråga om han kunde skjutsa mig och såklart kunde han det , thank u habibi .

men iaf sen hade vi nån fucking staffet idag och det gick inte bra aja sen skulle ja dra till sjukhuset med mamma till min morfar men ville inte sen , han mår inte bra så...
sen drog jag hem och sen kom pappa och hämta mig ,

 han skulle skjutsa mig till elkas där chloé amanda och brenda va , sen drog vi hem till chloé och chilla sen kom felicia elin gabbi och miiiiiickis , har inte träffat henne på en vecka den ååsnan :D ,

sen drog vi till elkas och där va massa sen skulle jag och mickis ta bussen hem och käka så går jag in i bussen , men wallin terno och dom håller fast mickis så jag får gå av igen -.-


men iaf , vi åt nån sallad på glädjens snacka om gott . sen hämta vi upp elin h och drog till grimbo så träffade vi mina föräldrar , å min brorsa . aja sen tog vi bussen till elkas igen och brog hem till john med massa .

 de va typ wille ferman krille kim bea mickis malin john terno lägget och ronnie . man va inte lite trött där men det är jag som vanligt .

mickis pappa kom och hämta oss vid ett och nu sitter vi här HAHAHAH deras tv har pajat båda två så det blir såklart datan man sitter vid aja skriver imorn puuss




besöök åsnans blogg bree :D
www.kungenmickis.webblogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0