kvääll

tillbaka igen haha . drog ut med alla och följde med lollo till bussen , sen drog vi till södervik och då kom hanna också sen gick vi till abbees , har inte vart där på åår men aja . sen blev det lite chill där . sen drog hanna och linn. då mötte jag , julia och amanda krippe och linus läängesen ja träffa dom spec krippe har saknat han , aja sen kom pappa och hämta mig å nu sitter ja här , ska snart kolla på film tror ja men först nörda data . aja här kommer lite bilder fårn idag. 
















             

Kommentarer
Postat av: linn

ahhaha abo fett fittigt tog ni kort på mig när jag sprang och hälsa på madde :P!!!

2009-09-08 @ 17:30:56
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0