jag vet

förlåt för dålig uppdatering men kom precis hem aja . gick upp halv 8 imorse eftersom vi börjar 9 varje dag den här veckan ( inte enligt schemat ) , så fixa jag mig och drog till skolan så mötte jag julia sen skulel vi göra nåra övningar å sånt i skolan-.-

sen visade billy en artikel om ''fyllebloggar'' haha wtf , men men sen slutade vi typ halv 2 kanske så drog jag linn och julia hem till linn chilla där ett tag sen drog vi till södervik och låg och sola lyssna på musik och sånt . och sen kom mamma och hämta mig .

har precis ätit och ska på träning snart . jag kommer hem vid typ halv 9 kanske? , juste min kusin är här hon är sååå söt love her aja skriver när jag kommer hem puuss









Kommentarer
Postat av: linn

ahahah baby fett finaste bilden jag slickar bara lite på din rygg heheh (btw jag är bäst på masage )!!

2009-09-08 @ 17:29:21
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0