hellu

sitter här med linn lollo amanda och julia hemma hos mig , hah ska berätta om dagen .
först var det ju skola i en timme och jag fick guida nåra nya 6.or . men men sen drog jag felicia å julia till donken å tjocka oss , sen gick vi tillbaka till skolan så mötte vi chloé amanda å linn så följde vi med dom till centrum å vi gick runt där osv ,
sen träffade vi alex butte å malek så drog chloé och amanda någonstans? .

så gick alla till väsbyskolan å chilla där sen drog vi tillbaka till centrum och så drog jag och julia och mötte lollo och amanda sen va vi i centrum ett tag och sen drog alla till bk . a typ de så vi tog bussen hem och butte och dom stanna kvar  butte JAG ÄR INTE MULLIG .hahaha aja nu ska vi äta snart sen dra ut men ni får bilder lite senare puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0